...unless

...unless

مگه اینکه...
...unless

...unless

مگه اینکه...

start

وبلاگ قبلیو با تموم خوبیا و بدیاش فراموش میکنم

اما دل تنگ میشم

واسه تمام اون روزایی که گریه کردم و خندیدم

واسه آدماش...

امیدوارم شروع خوبی باشه...

مگه اینکه...

:)

نظرات 4 + ارسال نظر
کولی شنبه 16 خرداد 1394 ساعت 20:54 http://gipsy.blogsky.com

سلام ، مگه اینکه نداره...

شروع جدید :)

مبارک باشه

ممنوووووووون

حسام شنبه 16 خرداد 1394 ساعت 21:23

good days are coming.....!!!!

ها میدونم

شروع نو مبارک .. :)

قربان تو دختر جان

alias سه‌شنبه 19 خرداد 1394 ساعت 10:57 http://kalafe.blogfa.com :)

من اما نمیتونم وبلاگمو ول کنم
نه اینک نخوام شروع جدیدی داشته باشم
خواستم منم از بلاگفا برم اما
بلاگفا همیشه بوده، خعلی ساله رفیقمه، عیب داشته اما بوده
حالا هم ک نیست منتظر میمونم برگرده حتی اگ همه ی یادداشت ها و نوشته هامو فراموش کرده باشه .

بلاگفاهم رفیق چندین ساله ی من بود
اما هیچوخ هوای کابراشو نداشت
اماباز تصمیم خودته :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد